hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|بودجه باز آفرینی شهری در قم کافی نیست

قم|بودجه باز آفرینی شهری در قم کافی نیست

شهردار قم گفت: برای پیشبرد اهداف بازآفرینی و ساماندهی شهری باید بودجه چندین برابر بودجه فعلی به سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) تخصیص پیدا کند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،دکترسید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در سالن جلسات استانداری، افزود: بودجه سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر سال گذشته فقط ۹ میلیارد تومان بوده در حالی که برای رسیدن به اهداف مورد نظر بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی نیاز است.

شهردار قم با اشاره به مشکلات بودجه ای سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم و همچنین تفریغ بودجه این سازمان، گفت: فروش اموال و املاک برای تحقق بودجه توسط این سازمان مساله ای بوده که نباید در سال‌های آینده تکرار شود.

سقائیان نژاد همچنین بیان کرد: در رابطه با مشکل آسانسور بازار شمسه مشکلات سابق به صورت کامل برطرف شده و معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری قم نگهداری از این تجهیزات را بر عهده گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر وجود برخی مغایرت ها در شیوه نامه آماده سازی اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان قم و همچنین ساماندهی حرم مطهر سبب کندی برنامه های شهرداری شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد